Ontdek de groene schatkamer van Nederland met de Open Tuinen Gids 2022!

Sinds 1 februari 2022 is hij er weer: de Open Tuinen Gids 2022 van de Tuinenstichting. De 31e Open Tuinen Gids! Met prachtige tuinen, waaronder groenerfgoed tuinen, die een bezoekje absoluut waard zijn.  Laat je inspireren door bijzondere kwekerijen, landgoederen, oude pastorietuinen met zeeën van stinsenplanten, moderne grassentuinen of ecologische (moes)tuinen verspreid over het hele land!

De Open Tuinen Gids wordt al 31 jaar samengesteld door vrijwilligers van de Nederlandse Tuinenstichting. Alle donateurs ontvangen elk jaar een exemplaar, maar net als vorig jaar wordt de gids ook op enkele selecte verkoopplaatsen verkocht. Je kunt hem natuurlijk ook bestellen door onderstaand formulier in te vullen. Dan krijg je hem thuisgestuurd.

Voor slechts € 19,95 heb je een mooi cadeau voor familie, vrienden en tuinliefhebbers en breng je meteen het belangrijke werk van de NTs onder de aandacht. Inclusief verzendkosten komt de gids op € 24,95.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met het bureau van de NTs,
020-623 5058 en info@tuinenstichting.nl.