Word verliefd op een tuin met de NTs Open Tuinengids 2019! Hij is er weer! En dit jaar dikker dan ooit: de NTs Open Tuinengids 2019. Er staan meer dan 350 prachtige tuinen en groen erfgoed ...

Open Tuinengids 2019

Word verliefd op een tuin met de NTs Open Tuinengids 2019!

Hij is er weer! En dit jaar dikker dan ooit: de NTs Open Tuinengids 2019. Er staan meer dan 350 prachtige tuinen en groen erfgoed in die bezocht kunnen worden. Raak geïnspireerd door bijzondere kwekerijen, landgoederen, oude pastorietuinen met zeeën van stinzenplanten, moderne grassentuinen en tuinenroutes door heel Nederland.

De Open Tuinen Gids wordt al 28 jaar samengesteld door vrijwilligers van de Nederlandse Tuinenstichting. Alle donateurs ontvangen elk jaar een exemplaar, maar dit jaar wordt de gids voor het eerst ook bij een select aantal winkels verkocht.

De gids is verkrijgbaar bij Villa Augustus, Hortus Leiden, in de winkel van het Rijksmuseum voor Oudheden in Leiden tijdens de tentoonstelling “Middeleeuwse Tuinen” en tijdens de tentoonstelling “200 Soorten groen” in de winkel van Teylers Museum in Haarlem. Maar je kunt hem ook aanschaffen via onderstaand formulier dan krijg je hem thuisgestuurd.

Voor slechts € 19,95 heb je een mooi cadeau voor familie, vrienden en tuinliefhebbers en breng je meteen het belangrijke werk van de NTs onder de aandacht.

Hierbij bestel ik de NTs Open Tuinengids 2019

• Let op: formulier alleen gebruiken bij verzending binnen Nederland. Voor verzending naar het buitenland graag contact opnemen met info@tuinenstichting.nl

• Open Tuinengids 2019

• Prijs: 24,50 €