Virtuele RHS Chelsea Bloemenshow

De grootste bloemenshow ter wereld opent haar deuren digitaal!
6 dagen lang kunt u digitaal genieten van de mooiste en grootste flower show ter wereld. Bekende tuinontwerpers, bloemisten en tuinpersonages delen de nieuwste video’s en inspirerende artikelen met de beste designtips, favoriete plantcombinaties en tuintrends. Er zijn diverse rondleidingen achter de schermen bij bekroonde kwekerijen. En nog veel meer.

Meer informatie

De RHS Chelsea Flower Show wordt elk jaar in mei georganiseerd door de Royal Horticultural Society in hartje Londen. De show werd voor het eerst in 1912 georganiseerd en is ondertussen uitgegroeid tot de bekendste en best bezochte tuin-, bloemen- en landschapsshow ter wereld met ca. 150.000 bezoekers uit binnen- en buitenland.