Steun Ons

Periodiek Schenken

Het is nu heel eenvoudig geworden om via een periodieke schenking tot tweemaal zoveel geld aan de Nederlandse Tuinenstichting te doneren, terwijl het u niets extra kost.

Donateur worden

Word donateur of geef een donateurschap cadeau! Als donateur steunt u de doelstellingen van de Nederlandse Tuinenstichting; het beschermen van waardevol tuinhistorisch erfgoed. De Nederlandse Tuinenstichting heeft uw steun hard nodig om een groene toekomst te kunnen waarborgen.

Schenken met belastingvoordeel

Het is nu heel eenvoudig geworden om via een periodieke schenking tot tweemaal zoveel geld aan de Nederlandse Tuinenstichting te doneren, terwijl het u niets extra kost! Wie wil dit nu niet? Hierbij helpt de politiek ons een handje: dankzij de nieuwe regels voor periodiek schenken, kunt u nu uw gift veel gemakkelijker dan voorheen volledig aftrekbaar maken.

Bedrijfsdonateurschap

De Nederlandse Tuinenstichting (NTs) biedt bedrijven die de missie van de NTs ondersteunen een bedrijfsdonateurschap. Bedrijven krijgen via diverse publiciteitskanalen toegang tot de achterban van de NTs en kunnen aldus hun klantenkring en omzet vergroten.

Geef een cadeau!

Als donateur steunt u de doelstellingen van de Nederlandse Tuinenstichting; het beschermen van waardevol tuinhistorisch erfgoed. De Nederlandse Tuinenstichting heeft uw steun hard nodig om een groene toekomst te kunnen waarborgen. Geef een lidmaatschap cadeau!

Schenken en nalaten

Staat u achter onze idee├źn en wilt u de Nederlandse Tuinenstichting extra steunen? Dit kan onder meer door het doen van een eenmalige of periodieke schenking. Ook is er de mogelijkheid de NTs in uw testament op te nemen. Graag zetten wij hieronder de mogelijkheden voor u overzichtelijk uiteen.

Bedrijven die de missie van de Tuinenstichting steunen

Deze bedrijven ondersteunen de missie van de Nederlandse Tuinenstichting actief. Wij zijn erg blij met de groeiende groep bedrijven die ons werk mede mogelijk maken!   Bangert en Van Hagen. Dit bedrijf is in 2013 opgericht door Margreeth Bangert en Twan Van Hagen....