Word verliefd op een tuin met de NTs Open Tuinen Gids 2020! Hij is er: de Open Tuinen Gids 2020 van de NTs. Met zo'n 370 prachtige tuinen en groen erfgoed om te bezoeken. Raak geïnspireerd ...

Open Tuinengids 2020

Word verliefd op een tuin met de NTs Open Tuinen Gids 2020!

Hij is er: de Open Tuinen Gids 2020 van de NTs. Met zo’n 370 prachtige tuinen en groen erfgoed om te bezoeken. Raak geïnspireerd door bijzondere kwekerijen, landgoederen, oude pastorietuinen met zeeën van stinzenplanten, moderne grassentuinen en tuinenroutes door heel Nederland.

De Open Tuinen Gids wordt al 29 jaar samengesteld door vrijwilligers van de Nederlandse Tuinenstichting. Alle donateurs ontvangen elk jaar een exemplaar, maar net als vorig jaar wordt de gids ook op enkele selecte verkoopplaatsen verkocht. Je kunt hem natuurlijk ook aanschaffen door onderstaand formulier in te vullen. Dan krijg je hem thuisgestuurd.

Voor slechts € 19,95 heb je een mooi cadeau voor familie, vrienden en tuinliefhebbers en breng je meteen het belangrijke werk van de NTs onder de aandacht. Inclusief verzendkosten komt de gids op € 24,95.

Hierbij bestel ik de NTs Open Tuinengids 2020

• Let op: formulier alleen gebruiken bij verzending binnen Nederland. Voor verzending naar het buitenland graag contact opnemen met info@tuinenstichting.nl

• Open Tuinengids 2020

• Prijs: 24,95 €