De Open Tuinencommissie selecteert uit het donateursbestand van de Nederlandse Tuinenstichting tuinen van hoge kwaliteit met de bedoeling om deze voor donateurs open te stellen en op te nemen in de Open Tuinen Gids.

Duurzame Tuinproducten

Bestel duurzame tuinproducten bij de Wiltfang

Foxgloves lavendelNTSDe Nederlandse Tuinenstichting is een samenwerkingsverband aangegaan met De Wiltfang, een bedrijf dat functionele en mooie tuinproducten verkoopt. Bij De Wiltfang spelen functionaliteit, duurzaamheid en verantwoord materiaalgebruik de hoofdrol. Dit spreekt ons bij de Tuinenstichting zeer aan.

Als u winkelt bij De Wiltfang, steunt u daarmee óók de Tuinenstichting.

Ga naar de webshop » (donateurs beneden inloggen om met korting te winkelen)

Donateurs krijgen korting

gieter 4,5L NTSAls donateur van de Nederlandse Tuinenstichting krijgt u 10% korting bij aanschaf van tuinproducten van € 100 of meer, en 5% korting op producten tussen de € 50 en € 100 in de webshop van de Wiltfang. Daarvoor moet u eerst beneden inloggen met uw gegevens.

Nog geen donateur? Word donateur, steun de Nederlandse Tuinenstichting, en geniet van dit voordeel.

Bent u donateur van de NTs en heeft u nog geen inloggevens?
Dan moet u zich eerst (eenmalig) registreren op onze site, u krijgt dan direct via de e-mail uw inloggegevens toegestuurd.

Log in en winkel met korting in de webshop van de Wiltfang

Donateursnummer
Wachtwoord