Studiedag 15 september op kasteel Twickel

De Nederlandse Tuinensticht (NTs) en stichting Kastelen, historische Buitenplaatsen & Landgoederen (sKBL) organiseren voor donateurs van de NTs, en relaties van sKBL een studiedag over Rentmeesterschap en groen erfgoed.

De bijeenkomst vindt plaats op vrijdag 15 september van 9:45  –  17:30 uur in de oranjerie van Landgoed Twickel

Achtergrond

Het begrip rentmeesterschap is breed en er wordt op diverse wijzen over dit begrip gesproken. Kerntaak van een rentmeester is om een landgoed, buitenplaats of andere groene (erf)goederen goed over te dragen aan een volgende generatie. Tijdens deze studiedag zullen meerdere sprekers met uiteenlopende achtergronden vanuit hun eigen perspectief hun licht op dit onderwerp laten schijnen.

Voor wie?

De studiedag is bedoeld voor de donateurs van NTs en relaties van sKBL zoals eigenaren en/of beheerders van historisch groen erfgoed en hen die  professioneel betrokken zijn bij de instandhouding van kastelen en landgoederen. Ook studenten van relevante studierichtingen zijn welkom. Het aantal plaatsen is beperkt en aanmelding geschiedt op basis van binnenkomst.

Deelnamekosten bedragen € 20,00 per persoon. Dit is inclusief koffie/thee-ontvangst, lunch en slotborrel. Na uw aanmelding en onze bevestiging ontvangt u van ons het verzoek het deelname-bedrag over te maken. Studenten betalen € 10,- na overleg van studentenkaart. Aanmelden kan hier.

Landgoed Twickel

Twickelerlaan 7

7495VG Ambt Delden

Bekijk hier de uitnodiging en het programma:

Uitnodiging Studiedag over Rentmeesterschap