Open Tuinengids 2019 nu ook in de losse verkoop

Bij NTs donateurs valt de Open Tuinengids 2019 dit weekend op de mat. De gids is dit jaar dikker dan ooit: er staan meer dan 350 prachtige tuinen en groen erfgoed in die bezocht kunnen worden. Raak geïnspireerd door bijzondere kwekerijen, landgoederen, oude pastorietuinen met zeeën van stinzenplanten, moderne grassentuinen en tuinenroutes door heel Nederland.

De Open Tuinen Gids wordt al 28 jaar samengesteld door vrijwilligers van de Nederlandse Tuinenstichting. Alle donateurs ontvangen elk jaar een exemplaar, maar dit jaar wordt de gids voor het eerst ook bij een select aantal winkels verkocht.

De gids is vanaf half maart verkrijgbaar bij Villa Augustus, Hortus Leiden, in de winkel van het Rijksmuseum voor Oudheden in Leiden tijdens de tentoonstelling “Middeleeuwse Tuinen” en tijdens de tentoonstelling “200 Soorten groen” in de winkel van Teylers Museum in Haarlem. Maar je kunt hem ook aanschaffen op onze site met dit formulier dan krijg je hem thuisgestuurd.

Met dank aan iedereen die aan de Gids meegewerkt heeft: de open tuineigenaren en alle andere (vrijwillige) medewerkers! Zo is de schitterende foto die op de cover staat, kosteloos beschikbaar gesteld door De Wiersse.
(http://www.dewiersse.com)
Wij zijn hen zeer dankbaar voor hun royale gebaar. Net als al die andere open tuineigenaren die ons aan een schat aan beeldmateriaal hebben geholpen.