Open Tuinengids 2012 beschikbaar!

21ste Editie van de Open Tuinen Gids verschenen

Ook dit jaar vielen traditioneel op 1 maart, als ware lentebodes, het maartnummer van het Tuinjournaal en de Open Tuinen Gids 2012 bij alle donateurs in de brievenbus.  In deze nieuwste Open Tuinen Gids staan maar liefst 292 tuinen beschreven die speciaal door de Nederlandse Tuinenstichting op kwaliteit geselecteerd zijn.  Ze liggen door het hele land verspreid en zijn voor donateurs op bepaalde dagen gratis te bezoeken. Behalve een  omschrijving van iedere tuin en natuurlijk de openingstijden, wordt steeds een duidelijke routebeschrijving gegeven. Deze handzame gids is extra aantrekkelijk door de vele prachtige tuinfoto’s. Omdat het jaar 2012 in het teken staat van de Historische Buitenplaats worden de voor publiek toegankelijke tuinen van deze bijzondere huizen speciaal belicht. Een overzicht van tuinevenementen op provincie completeert de Gids, zodat deze ‘tuin-Bijbel’ ook dit jaar vast en zeker weer veel inspiratie geeft om te gaan genieten van de tuinkunst in Nederland.

Wilt u ook een Open Tuinengids ontvangen en bent u nog geen donateur? Meld u dan hier aan!