Onlinecursussen van The Gardens Trust

In november organiseert The Gardens Trust nieuwe onlinecursussen over Onvergetelijke Tuinen en de Middeleeuwse Tuin.

Onvergetelijke Tuinen (Unforgettable Gardens) is een vierdelige online-serie die start op 3 november. Margie Hoffnung spreekt over Westonbirt, Jean Reader over Dyffryn, Ben Preston over York Gate en Sandra Pullen over Strawberry Hill. Kosten 16 pond.
Meer informatie en inschrijven

De Middeleeuwse Tuin (The Mediaeval Garden) is een zesdelige online-serie die start op 12 november. Caroline Holmes & David Marsh bespreken achtereenvolgens de mythes en feiten van de middeleeuwse tuinen. Ideeën en symbolisme, de middeleeuwse landschapstuin, kloostertuinen, het heilige en het profane, de praktijk en de middeleeuwse nalatenschap. Kosten 30 pond.
Meer informatie en inschrijven