NTs op diverse tuinevenementen komend weekend

Op zaterdag 30 juni 2018 vindt de achtste Open Tuinendag Utrecht plaats waar ook de NTs aan deelneemt. Verborgen achter de gevels en poorten van de historische binnenstad liggen de Utrechtse stad-en binnentuinen. Tijdens de Open Tuinendag Utrecht worden van 10.00- 17.00 uur zo’n 50 tuinen van particulieren, musea en andere instellingen opengesteld die gedurende de rest van het jaar niet toegankelijk zijn. www.opentuinendagutrecht.nl

Ridderhofstad Hindersteyn, Langbroek

Verder staat de NTs zondag 1 juli op Ridderhofstad Hindersteyn in Langbroek. De open tuindag is de gelegenheid bij uitstek om te dwalen door de mooie tuinen van dit prachtige landgoed. Er is een gezellig terras bij de orangerie, er wordt jam van de moestuin verkocht en er zijn presentaties over bijzondere kippen, de bijenvolken op het landgoed en de eigen wijn uit de druivenserre. www.hindersteyn.nl