NTs-lustrumbijeenkomst in Velp gaat niet door

De corona-omstandigheden hebben het bestuur van de NTs ertoe genoodzaakt de lustrumbijeenkomst van 16 oktober (eerder 3 april) 2020 in de kapel van Hogeschool Larenstein in Velp te annuleren. Een enorme tegenvaller in dit feestelijke jaar van ons 40-jarig bestaan, dat we zo graag samen met onze donateurs hadden gevierd.

We werken nu aan een alternatief. Met de deskundigen die op 16 oktober een presentatie zouden geven, willen we namelijk een boekje maken over ons lustrumthema ‘Eeuwige jeugd, groen erfgoed in nieuwe handen’. Het boekje sturen wij eind dit jaar per post toe aan iedereen die zich voor de lustrumbijeenkomst heeft aangemeld. Andere NTs-donateurs ontvangen een digitale versie.