Nieuwe NTs-donateur bij stand Kwekerij Abbing deze zaterdagochtend

abbingDe NTs is deze zaterdag met een stand vertegenwoordigd bij kwekerij Abbing.

U kunt bij de stand met korting donateur worden van de NTs, en dit is zojuist gebeurd: hier onder een foto van een bezoeker van de kwekerij die deze zaterdagochtend besloten heeft nieuwe donateur van de Nederlandse Tuinenstichting te worden. Hartelijk dank!

Komt u ook bij ons langs? U kunt bij onze stand met korting een jaar donateur worden van de Nederlandse Tuinenstichting voor €35! (ipv €47).

Deze aanbieding is altijd geldig bij de stand van de NTs, als we op een beurs staan. Kijk op ons overzicht of we ook een keer bij u in de buurt zijn.

Kwekerij Abbing, is een groen tuincentrum met heel veel planten, op deze pagina vindt u het assortiment.

planten

Nadat de grondlegger Jan Abbing een tijdje heeft gewerkt als hovenier – tuinman voor Koning Willem III en daar o.a. meloenen kweekte, werd hij in 1892 in staat gesteld zijn eigen kwekerij te beginnen in de Bilt. Al snel verhuisde hij de kwekerij naar een stuk grond aan de spoorlijn Utrecht – Arnhem, nabij station Driebergen-Zeist. De plek waar nog steeds het familiebedrijf is gevestigd.

kwekerij Abbing

Tuincentrum/ kwekerij Abbing