Nieuw bij de NTs: hulp en advies bij legaten en schenkingen

Steeds meer Nederlanders overwegen een nalatenschap aan een goed doel. Omdat de NTs een ANBI status heeft, hoeven wij geen erfbelasting te betalen. Uw nalatenschap wordt dus volledig besteed aan de missie van de NTs: het in stand houden van groen erfgoed. De NTs krijgt met enige regelmaat vragen over legaten en schenkingen. We hebben daarom Paul Groot gevraagd om (potentiële) donateurs te adviseren over de (fiscale) mogelijkheden om de NTs te schenken of een legaat na te laten. Paul heeft jarenlange ervaring als belastingadviseur en hij is inmiddels ook al heel wat jaren enthousiast donateur van de NTs. Paul Groot: “Stel, u denkt erover om de NTs te steunen met een extra schenking of legaat. Dat is natuurlijk altijd een ingrijpende beslissing met voor u ook financiële en fiscale consequenties. Belt u mij gerust, ik help u graag om alle mogelijkheden rond nalaten aan de NTs op een rijtje te zetten. Voor de duidelijkheid: ons gesprek blijft vertrouwelijk naar alle partijen.”
U kunt Paul Groot bereiken via paulgroot1809@gmail.com of 06-5183 2000