14 september 2021

Kom de Open Tuinen Commissie versterken!

Ben je gek op bijzondere tuinen, zowel privétuinen als semi-openbare tuinen? Zou je het leuk vinden ons te helpen die te ontdekken en te beoordelen voor de Open Tuinen Gids? En daarbij in gesprek te gaan met de tuineigenaren om het verhaal van de tuin te horen? Woon je bovendien in Groningen, Friesland of Noord-Brabant?

De Open Tuinen Commissie van de NTs is op zoek naar versterking in deze drie provincies! We zoeken daarvoor mensen met groenkennis, als professional of juist vanwege grote tuinervaring.

Hoeveel tijd gaat het je kosten als lid van de OTC? In het hoogseizoen (april-okt) gaat het om 2 dagen per maand voor tuinbezoeken en ca 2 uur per week voor intern overleg en administratieve verwerking. In het laagseizoen (okt-april) is tuinbezoek facultatief, en overleggen we niet wekelijks.

De OTC bestaat uit 16 enthousiaste groendeskundigen. Door de grote diversiteit aan kennis binnen het team blijft de inbreng van nieuwe Open Tuinen breed. We trekken veel met elkaar op. Reiskosten worden vergoed.

Interesse? Meer weten?

Neem contact op met ons op: info@tuinenstichting.nl
Rita Bergshoeff, voorzitter OTC: 06 51605583
Robertien Aberson, bestuurslid OTC: 06 10072723