Italiaanse villa’s en tuinen uit de Renaissance en Barok, 18-24 mei 2020

Deze 7-daagse reis naar Italiaanse tuinen in Toscane en Lazio begint op 18 mei 2020 met een avondvlucht vanuit Rotterdam naar Pisa. Een luxe touringcar vervoert ons naar het eerste hotel in Montecatini – Grand Hotel Croce di Malta, alwaar we drie nachten verblijven. Rond Florence bezoeken we onder andere de tuinen van beroemde Medici-villa’s, zoals Petraia en Castello, evenals de tuinen van Boboli en Bardini. Op dag 4 van de reis vertrekken we richting het zuiden. In de omgeving van Siena staan de fraai gelegen abdij van Monte Oliveto Maggiore en het magische Bosco della Ragnaia op het programma. Hierna rijden we naar Bolsena voor twee nachten in Hotel Royal Bolsena. Rond Viterbo bezoeken we de schitterende villa’s Caprarola en Lante, evenals het sprookjesachtige Parco dei Mostri di Bomarzo. We sluiten de reis af met de spectaculaire tuin van Villa d’Este. Vanuit Rome vliegen we zondagavond 24 mei terug naar Rotterdam.

Inbegrepen zijn:
– Vluchten met Transavia retour incl. bagage
– Vervoer per Italiaanse touringcar bemand door een ervaren chauffeur
– 1 overnachting incl. ontbijt in het eerste hotel
– 5 overnachtingen incl. ontbijt en diner in eerste en overige hotels
– Begeleiding gedurende de reis door Michiel Plomp en Ellen Oswald
– Programmaboekje

Niet inbegrepen zijn:
– Entreekosten van de tuinen
– Kosten lunches
– Uitgaven van persoonlijke aard
– Kosten van eventuele verzekeringen
– Bijdrage calamiteitenfonds van € 2,50 per factuur

De reissom bedraagt € 1375,-
Toeslag 1 persoonskamer € 155,-

Heeft u belangstelling voor deze reis? Inschrijven is helaas niet meer mogelijk; de reis is volgeboekt.