Excursie naar Amsterdamse museumtuinen (12 september) geannuleerd

De excursie naar de Amsterdamse museumtuinen van 12 september gaat helaas niet door. Om verschillende redenen hebben we ons genoodzaakt gezien om deze alsnog te annuleren. Zo is de situatie door Covid-19 nog steeds erg onduidelijk. De tuinen van Artis mogen bijvoorbeeld slechts worden bezocht in kleine groepen, om zo de 1,50 m afstand mogelijk te maken. De rondleiding door Erik de Jong kan hierdoor geen doorgang vinden. Bovendien zijn de tuinen van het Rijksmuseum op dit moment nog steeds gesloten. Wanneer ze weer open gaan, is niet bekend. En tot slot is het vervoer per tram van een grote groep mensen in deze tijd verre van gemakkelijk als we de vereiste afstand willen bewaren tot onze medereizigers. Wij hopen dat u begrip heeft voor deze lastige beslissing. Volgend jaar hopelijk weer nieuwe kansen!