De Open Tuinengids 2020 is beschikbaar

Hij is er! De dikke en fraai geïllustreerde Open Tuinen Gids 2020 van de NTs. Met zo’n 370 prachtige tuinen en groen erfgoed om te bezoeken. Raak geïnspireerd door bijzondere kwekerijen, landgoederen, oude pastorietuinen met zeeën van stinzenplanten, moderne grassentuinen en tuinenroutes door heel Nederland. En weer verliefd op een tuin!

De Open Tuinen Gids wordt al 29 jaar samengesteld door vrijwilligers van de Nederlandse Tuinenstichting. Alle donateurs ontvangen elk jaar een exemplaar, maar net als vorig jaar wordt de gids ook op enkele selecte verkoopplaatsen verkocht. Je kunt hem natuurlijk ook aanschaffen door onderstaand formulier in te vullen. Dan krijg je hem thuisgestuurd. Voor slechts € 19,95 heb je een mooi cadeau voor familie, vrienden en tuinliefhebbers en breng je meteen het belangrijke werk van de NTs onder de aandacht. Inclusief verzendkosten komt de gids op € 24,95.

De NTs bedankt iedereen die aan deze fraaie gids heeft meegewerkt: de open tuineigenaren en alle andere (vrijwillige) medewerkers!