De Nederlandse Tuinenstichting gaat ‘de boer op’ : De NTs Sprekerslijst!

Een belangrijke uitkomst van de Beleidsdag in 2017 is dat we nieuwe publicitaire wegen willen inslaan om ons bij een breder publiek beter bekend te maken. Een aantal van u levert al een fantastische bijdrage door ‘in het land’ voorlichting te geven over ons belangrijke werk. Dat heeft ons ge├»nspireerd om een lijst van sprekers samen te stellen die de NTs vertegenwoordigen op externe bijeenkomsten (tuinclubs, Groei en Bloei, allerlei bijeenkomsten over groen en/of erfgoed, Rotary, Lions, genootschappen, gemeenten, instellingen, congressen, seminars) door middel van het houden van lezingen.
We denken daarbij aan lezingen over de NTs algemeen (dus met alles wat wij doen), maar ook meer thematische lezingen met focus op groen erfgoed/werk van Monumentencommissie/erfgoedadviseurs, een over Sociaal Tuinieren en een lezing over hoe wij tuinbezoek en tuinkunst onder de aandacht brengen door onze open tuinen/excursies/totstandkoming van de Opentuinengids. Het zou daarnaast mooi zijn als we zo’n lezing meteen zouden kunnen koppelen aan een kleine promotiestand.
We willen daar een aantal presentaties/powerpoints voor ontwikkelen in een bij de huisstijl van de NTs passende vormgeving (voorzien van uniform logo etc.) zodat de voorbereiding voor de spreker minimaal is en we als NTs ook een duidelijk profiel uitstralen.
Het doel is uiteraard meer bekendheid/werven van donateurs, hetgeen echt hard nodig is.
Voelt u ervoor om de NTs op deze manier actief te vertegenwoordigen? U kunt dit aangeven door een mail te sturen naar het bureau, t.a.v. Monique van Wegen,info@tuinenstichting.nl ovv
┬á‘NTs Sprekerslijst’. Uiteraard kunt u, wanneer u zich hiervoor aanmeldt, op onze ondersteuning rekenen!
Dank alvast voor uw medewerking,
Carien van Boxtel (vice-voorzitter/PR)
Monique van Wegen (hoofd bureau)