Cursus Groen Erfgoed bij de Erfgoedacademie

Hebt u tijdens uw werk sinds kort (of steeds vaker) te maken met groen erfgoed en wilt daar meer over weten? In de cursus ‘Groen Erfgoed: een kennismaking’ van de Erfgoedacademie leert u niet alleen hoe belangrijk het hebben van kennis over het groene erfgoed is, maar leert u ook welke vaardigheden nodig zijn om de groene erfgoedwaarden met respect  in stand te kunnen houden. De cursus bestaat uit twee webinars via het platform Zoom (22 september en 29 oktober) en een praktijkbijeenkomst (1 oktober) op locatie in Bunnik.

De cursus ‘Groen Erfgoed: een kennismaking’ is vooral bestemd voor medewerkers, werkzaam bij gemeenten of omgevingsdiensten waar groen erfgoedbeleid ‘op de agenda’ staat of komt te staan. Daarnaast is de cursus interessant voor eigenaren en beheerders van tuinen en parken.

De kosten voor deze cursus bedragen € 295,00 (excl. 21% btw) per persoon. Dit is inclusief koffie/thee en lunch of borrel (praktijkdag).

Een los webinar kost € 50,00 (excl. 21% btw).

Meer informatie en inschrijven