De NTs organiseert begin juni de eerste editie van het landelijke tuinevenement Rendez-vous aux Jardins/Tot ziens in de Tuin. Vind hier alle informatie over het evenement.

Rendez-vous aux Jardins/Tot ziens in de Tuin, 1-3 juni 2018

De Nederlandse Tuinenstichting organiseert op 1, 2 en 3 juni 2018 het eerste landelijke tuin & park evenement Rendez-vous aux jardins | Tot ziens in de tuin.

Emely’s Tuin in Oud Ade, een van de deelnemers

Franse tuintraditie komt naar Nederland

Bij Rendez-vous aux jardins/Tot ziens in de tuin staat de ontmoeting en uitwisseling tussen bezoekers, ontwerpers en mensen die in de tuin werken centraal. Deelnemende tuinen en parken variëren van een particuliere tuin tot een bekend (dieren)park als Artis, en van historisch tot modern.   lees meer

Kwekerij Esveld in Boskoop, een van de deelnemers

Deelnemende tuinen en parken

Paleis Soestdijk, Klooster Sint Agatha, Artis, de moestuin van Hackfort en nog vele andere parken, tuinen en landgoederen verwelkomen u graag tijdens Rendez-vous aux Jardins/Tot ziens in de Tuin. Klik hier om de diverse programma’s te bekijken en uw bezoek te plannen.

Darwinpark in Amsterdam, een van de deelnemers

Wilt u deelnemen met uw tuin?

Inmiddels hebben zich 100 tuinen en parken aangemeld voor het weekend. Wilt u ook graag uw tuin openstellen tijdens Rendez-vous aux Jardins/Tot ziens in de Tuin dan kan dat door u aan te melden via info@tuinenstichting.nl , de perskit te downloaden en uw tuin te registreren op de internationale website.

Paleis Het Loo in Apeldoorn, een van de deelnemers

Perskit

Download hier de A4 en A3 poster, de banner en de handleiding voor registratie op de internationale site.