24 augustus studiedag historische moestuinen op Landgoed Eyckestein

Datum: 24 augustus 2018, vanaf 09:30

Start locatie: Dorpsweg 193, 3738 CD Maartensdijk

De belangstelling voor moestuinen en moestuinieren groeit, zowel binnen als buiten de stad. Bij een aantal kastelen en buitenplaatsen is de oorspronkelijke, vaak eeuwenoude moestuin nog aanwezig of wordt gerevitaliseerd. Ook zien we steeds meer initiatieven om op een historische locatie een nieuwe moestuin aan te leggen. Tijdens deze studiedag zullen zes sprekers deze ontwikkelingen vanuit verschillend perspectief belichten.

Deze dag organiseert de NTs samen met de sKBL (stichting Kastelen, Buitenplaatsen en Landgoederen) en vindt plaats vrijdag 24 augustus 2018 van 09.30 – 18.00 in Het Koetshuis op Landgoed Eyckenstein.

Als u voor deze dag belangstelling heeft, dan kunt u dat laten weten via info@skbl.nl. Zodra het programma rond is, sturen wij u dan een uitnodiging.