Open Tuinendag “Emely’s tuin” Oud Ade (ZH)

Datum: 2 juni 2018, vanaf 10:00

Start locatie: Bospad 22, 2374 BT Oud Ade (gem. Kaag en Braassem

Emely’s tuin

In het kader van Rendez-vous aux Jardins/Tot ziens in de Tuin is Emely’s tuin geopend. De tuin bestaat uit verschillende gedeelten en veel sloten. Voor het huis staan twee notenbomen en zijn gemengde borders aangelegd. Opzij van het huis leiden paden met houtsnippers door een bostuin met veel bamboe en een vijver. Achter het huis is een moerastuin vanwaar men de dijk kan opklimmen om te genieten van een prachtig uitzicht over het landschap. Aan de overkant van de sloot ligt een formele tuin met taxushagen en fraaie lengteassen. Verder zijn er een boomgaard, een witte tuin, een ‘hotgarden’, een moes- en fruittuin, een kwekerij, veel rozen en een flink stuk bos. Oppervlakte 5.500 vierkante meter.

Entree en openingstijden

Geopend za 2 juni van 10.00 tot 16.00 uur. En voor groepen van 10 tot 50 personen op afspraak (niet op woensdag). Entree 2,50 euro, groepen 2,50 p.p. incl. koffie/thee/lekkernij en rondleiding.

Emely en Terry H├Ącker-Korthals Altes

Bospad 22, 2374 BT Oud Ade (gem. Kaag en Braassem)

T: 071 5012590/ 0647011540

E: cehaecker@gmail.com