NTs in de jury van Steenbreektrofee tijdens Nationale Groendag 2018

Datum: 20 september 2018, vanaf 09:00

Start locatie: World Trade Center, Den Haag

Op 20 september 2018 wordt de winnaar bekend gemaakt van de Steenbreektrofee tijdens de Nationale Groendag in Den Haag. De NTs (vice-voorzitter Carien van Boxtel) zal plaatsnemen in de jury en meebepalen welke Nederlandse gemeente de grootste bijdrage levert aan positieve klimaatverandering. Er wordt gekeken naar het stimuleren van de biodiversiteit, het ontstenen van tuinen en of de projecten draagvlak creëren bij bewoners. Tijdens de Nationale Groendag, georganiseerd door Operatie Steenbreek, Entente Florale Nederland en gemeente Den Haag, staan ambities en realisatie van de klimaatadaptieve, veerkrachtige én groene stad centraal. De dag is bedoeld voor professionals die in de openbare ruimte werkzaam zijn. Kijk voor het volledige programma op www.nationalegroendag.nl