2015-03 Tuinjournaal september

In dit nummer

In 2015 bestaat de Nederlandse Tuinenstichting 35 jaar. In het Tuinjournaal van september wordt ruime aandacht besteed aan ons lustrumevenement. En er wordt door diverse betrokkenen teruggeblikt op 35 jaar NTs. Hun uitspraken over de NTs spreken boekdelen: ‘Enorme inzet voor ons erfgoed!’ ‘Blijf onderzoeken en verbinden’, ‘NTs meer op de kaart zetten’, ‘Iets doen voor je stad’, ‘Enthousiasme en passie voor het tuinieren doorgeven’, ‘Tuinieren is een heerlijke bezigheid’. Met hun aanbevelingen zullen wij de komende tijd ons voordeel doen! In het Tuinjournaal worden de sprekers en panelleden, die tijdens ons Lustrumevenement acte de présence gaven, uitgebreid geïntroduceerd. Wilt u met hen kennismaken? Lees dit bijzondere Tuinjournaal en als u nog geen donateur bent: word donateur, dan ontvangt u 4x per jaar ons prachtige tijdschrift.

Artikelen downloaden

Beneden bieden wij de artikelen uit dit Tuinjournaal ter download (PDF) aan

Trefwoorden

Lustrum, lustrumexcursie, Wageningen, yupp,